For å sende inn saker til styret og eller årsmøtet, må du være betalende medlem i klubben, og over 15 år. Dette er samme regler som gjelder stemmerett ved årsmøtet. Hvis man ikke er medlem, men ønsker å bli, sender man en henvendelse til post@stavangerhockey.no
Saker som sendes styret, gjelder oftest ønske om endring av gjeldende dokumentasjon (regler, retningslinjer, prosedyrer mm). Her er det enten fordi man mener at noe vil forbedres ved å gjøre om på f.eks. et regelverk, eller at man mener det er mangler i gjeldende dokumentasjon. Utgangspangspunktet er at vedtatt dokumentasjon er gjeldende for en sesong av gangen. Innkomne saker vil dermed ikke tre i kraft før kommende sesong, selv om de blir vedtatt. Der det er mangler i dokumentasjonen, kan dette behandles, og innføres, også i sesong. Det er styret som tar stilling til dette. Saker som gjelder revidering av gjeldende dokumentasjon vil bli samlet opp, og styrebehandlet minimum 1 gang pr år/sesong, men senest til årsmøtet.
Saker til årsmøtet skal sendes inn senest 14 dager før årsmøtet. Invitasjon til årsmøtet blir tilgjengelig på hjemmesiden, samt sendt ut i Spond senest 1 måned før årsmøtet. Årsmøtet skal alltid være gjennomført før utgangen av mars.
Skjema for innsending av saker (kommer snart)