Grasrotandel/Råtass

2venner

Her finner man gode løsninger for å støtte klubb uten at det koster en krone ekstra

GRasrotandelen

GRASROTANDELEN

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller en forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker.

Vi oppfordrer deg til å støtte Stavanger Hockey.
Siden Grasrotandelen ble lansert for få år tilbake har inntekten fra denne ordningen vist seg å bli svært så viktig og verdifull for vårt arbeid.

Grasrotandelen er ingen ekstra kostnad for deg, tildelingen foregår fra overskuddet hos Norsk Tipping og det betyr i praksis at dersom du har spillerkort hos Norsk Tipping, så vil 5 % av innsatsen din gå direkte til din Grasrotmottaker som økonomisk støtte. Spillekort får du kjøpt hos din kommisjonær eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no. Vi håper du ønsker å gi Stavanger Hockey din andel og det kan gjøres på følgende måter:

• Hos kommisjonær, vårt organisasjonsnummer er 971340347
  • Sende en SMS med kodeord GRASROTANDELEN 971340347 til nr. 2020 (tjenesten er gratis)
  • Internett: – www.grasrotandelen.no eller www.norsk-tipping.no
  • Norsk Tipping Mobilspill
  • Gjennom Norsk Tipping App

Mer informasjon finnes på nettsidene til Norsk Tipping

Takk for støtten!

RÅTASS

Råtass samarbeider med NIF om å gi penger til idretten uten at det skal koste familien noe ekstra. Her bruker man tjenester man uansett ville valgt, til normal pris, og likevel går det midler til klubbe.

Man kan enten koble seg på Råtass-andelen som ny bruker av tjenesten, eller man kan koble på et allerede eksiterende kundeforhold.  Les mer her hvordan det fungerer. Husk å legge inn Stavanger Hockey/Ishockeyklubben Stavanger som klubb!

Alt som kommer inn gjennom denne løsningen vil bli øremerket et fond som skal hjelpe de medlemmene i klubben som trenger litt ekstra hjelp for å kunne bli med.

Tips til dere som allerede har abbonement:

• Evo: Send en e-post til kundeservice - oss@evofitness.no og be de koble abonnementet på Råtass-andelen
  • One Call: Send en e-post til kundeservice@onecall.no og be de koble abonnementet på Råtass-andelen
  • Adams Matkasse: Logg deg på profilen din på samme enhet, før du åpner Råtass-linken

Takk for støtten!